Om oss

Klinikk for Alle undersøker og behandler plager relatert til muskler og skjelett siden 1989. I senere tid har vi også fått leger, ernæringsfysiologer, jordmødre og andre profesjoner som også har andre områder enn muskel og leddplager som sitt felt.

Tverrfaglig behandlingstilbud med bred og dyp kompetanse er Klinikk for Alle sitt produkt. Vi har alt på én plass, og kan gi deg time på dagen. Trenger du hjelp for vond rygg, nakkesmerter, vond skulder, idrettsskader med mer, kan du finne kiropraktor og fysioterapeut hos oss. Vi har også (men ikke på alle klinikkene) osteopat, akupunktør, manuell terapeut, lege, ernæringsfysiolog, naprapat og kognitiv terapeut. 

I tillegg til «de vanlige plagene» fra muskel og skjelett har vi også noen fagavdelinger som har jobber som svimmelhet (Nevrologisk rehabilitering), nevrologiske plager og problemer knyttet til graviditet og barn.

Du kommer i kontakt med oss gjennom å booke online eller gjennom å ringe servicesenteret på 97923000

 

Klinikk For Alle Servicesenter:

Servicesenteret har vært i drift siden piloten startet i juli 2018. I 2021 tar vi telefonene for alle 41 klinikkene i kjeden. Vi holder til i nyoppussede egne lokaler i klinikken på Majorstuen.

Medarbeiderne på Servicesenteret besvarer alle innkommende anrop til klinikkene, booker timer, flytter timer, tar imot og videreformidler beskjeder og svarer på spørsmål som dukker opp. Vi er et bindeledd mellom terapeut og pasient, og kommuniserer med terapeutene i journalprogrammet Promed og pr. e- post. Våre medarbeidere har som oppgave å yte god service over telefon og veilede og hjelpe deg som kunde. Videre skal vi gjennom god og ensartet opplæring øke kvaliteten på våre booking tjenester pr. telefon og sikre at rett pasient kommer til rett terapeut.

Vi er stolte av våre resultater. Vi i lang tid hatt en svarprosent på 99 %, gjennomsnittlig køtid på rundt 10 sekunder, og en samtaletid på ca. 2 minutter. Vi er en glad gjeng som gleder oss til å gå på jobben og er dedikerte og opplærte til oppgaven. Ingen forstyrrende elementer avbryter vår kommunikasjon med pasienten. Vi kan derfor tilpasse oss hver innringers behov, gi hver pasient tilpasset tid, riktig service og riktig informasjon. Gi oss gjerne konkrete tilbakemeldinger slik at vi kan øke kvalitet på våre tjenester enda mer.

Her er en del av vår «topp» motiverte team med teamleder Heidi Birkeland (til venstre i bildet)