Muskelterapeut Åsane

Hvis du er ute etter en profesjonell massasje, har Klinikk for Alle muskelterapeut på Åsane. Våre muskelterapeuter har lang erfaring og god tilgjengelighet, noe som betyr at du kan få time allerede i dag hvis du trenger det. Terapeuten vil tilpasse den type massasje du ønsker og trenger. Dersom du er usikker kan du bare spørre din terapeut så blir dere enige om en type tilpasset deg og din smerteterskel. Våre muskelterapeuter utfører både klassisk, dybde-, idretts-, segmentmassasje. I tillegg til dette er alle våre muskelterapeuter trent i både triggerpunktbehandling og muskulering.

En typisk muskelterapeut har som hovedoppgave å løse opp spenninger som sitter i muskulaturen. Slike spenninger oppstår vanligvis som et resultat av fysiske faktorer som f.eks dårlig sittestilling og/eller overbelastninger, men kan også skyldes emosjonelle faktorer som stress. 

Synes du kroppen din fortjener en massasje? Da stiller vi opp med muskelterapeut på Åsane i Horisont Senter. Ring oss på 02325 eller book en time online i dag.

Våre muskelterapeuter:

Tommy Haga

Før jeg tok steget inn i behandlingsverdenen tok jeg en utdanning som kroppsøvingslærer på Høgskulen på Vestlandet, og har jobbet med mennesker og fysisk aktivitet hele arbeidslivet.

Selv driver jeg aktivt med fjelløp, og tar ofte i bruk min erfaring og kompetanse innen idrett for å sette sammen det beste behandlingsforløpet for deg. Et tverrfaglig samarbeid med andre terapeuter ser jeg på som en stor fordel vi i Klinikk for Alle har for å få deg tilbake der du ønsker!

Som utdannet Massasjeterapeut gjennom Norges Massasjeforbund får jeg inn pasienter med mange forskjellige utfordringer.

De som oppsøker meg ønsker gjerne behandling for hodepine, stiv nakke, smerter mellom skulderblad, stråling ut i arm og fingre, smerter i rygg og korsrygg, stramhet i hofteparti og vonde muskler i bein.

Arbeidsmetoder jeg tar i bruk er - et bredt spekter av massasjeteknikker (klassisk massasje, dyp massasje, rolig massasje, idrettsmassasje) – triggerpunkt behandling – terapeutisk tøying – egentøyingsprogram – enkle og effektive styrkeøvelser – tips til tiltak du kan gjøre i hverdagen for å bedre situasjonen din.